امروز تو محل کارم یه گند زدم

البته بیستم زده بودم امروز مشخص شد

یعنی خودمم نمیدونستم که اتفاق افتاده

امروز که رفتن دنبالش دیدن نیست

گفتن مگه تو نذاشتی؟

گفتم نمیدونم یادم نمیاد

بعد کلی داستان و دوربین چک کردن و این حرفا

اخرش معلوم شد اون کار رو انجام ندادم

اولش که کلی فکر کردم چیزی یادم نیومد

ولی الان کاملا همه چی یادم میاد

اونروز کلی خسته بودم

بعد یارو گفت اونو نگه دار کارش دارم

بخاطر همینم من نبردمش

بعد اخر قضیه گفت بیارش ببینم

دادم بهش

بعد اون نگاه بهش انداخت

گفت بنظر چیزی بزرگی نیست، انشالله که خوبه، اصلا چیزی نیست

اینو به کسی نگفتم البته، من اونجا فکر کردم وقتی اینجوری گفت یعنی دیگه لازم نیست اینو بفرستی

منم نفرستادم

حالا اون صاحبش معلوم نیست چیکار کنه

حتی میتونه شکایت کنه و منو و بقیه رو بکشه دادگاه

بنده خداها چون کارم خوبه هیچی بهم نگفتن

ولی خیلی خرابکاری بزرگی

در حالت معمول به دادگاه کشیده میشه و دیه شاید باید بدم

در بدترین حالت که خودم الان همین رو هم فرض میکنم کارم رو هم از دست میدم

و الان یجورایی خودم کارم و از دست داده میدونم

از صبح که فهمیدم استرسش از وجودم بیرون نمیره

این بزرگترین گندی که تا حالا زدم

اصلا سابقه نداشته من اینجوری کنم

اصلا چون بمن نمیخورد هیچکس هم چیزی بهم نگفت

حالا اینکه چجوری به صاحبش بگه

اصلا گفته یا نگفته

اصلا چیز معمولی هم نیست که بگیم صاحبش کنار میاد یا جبران میشه

کمترین کاری که میتونه بکنه شکایت کردنه

انقدر نمیدونم چه اتفاقی میخواد بیوفته

از استرس دارم میمیرم

پاهام و زانوهام از ظهر شل شده

اصلا نه میتونم یجا ثابت بمونم

نه میتونم پاشم و کاری انجام بدم

فقط بی قرارم از بیخبری

به مسئولمون هم پیام دادم جواب نداده نمیدونم نخونده یا چی...

برا اونم مشکل ایجاد شد

اصلا بنظر خیلی قضیه گنده ایه

من حتی فکر زندان هم کردم

نمیدونم چیکار کنم

نمیدونم

نمیدونم

قبلا که در حالت عادی هم بودم نمیدونستم

الان دیگه کلا هیچی نمیدونم

هیچی

ارزو میکنم هیچکس مثل من تو این شرایط گیر نکنه