راستش اصلا نمیخوام در مورد لوییس سی کی بنویسم، بلکه میخوام در مورد برخی اخلاقیاتش که یکم خوبه بنویسم
لوییس سی کی یه کمدین که استنداپ کمدی انجام میده، برنامه تلویزیونی داره و جایزه "امی" رو هم دریافت کرده
یکی از اخلاقای بسیار جالبی که داره و خب شغلش ایجاب میکنه اونو، از تمام مسائل یه نکته خنده دار در میاره، منظورم اون خنده تحقیر کننده نیست، خنده ای که باعث شادیه
فکر کن شما یه حرفی زدی و من یه جوابی دادم، لوییس نه بمن کار داره و مسخرم میکنه و نه تو رو، بلکه اون حرف رو بسط میده، بازش میکنه یکم سوررئالش میکنه، و برخی قسمتهاش رو بزرگ جلوه میده و محیط رو بامزه و خنده دار میسازه و توصیف میکنه
مثلا میگه دوستم خواست بشینم رو باسنش، این خیلی عجیبه یکی ازتون بخواد بشینید رو باسنش، بهرحال راستش من تا حالا رو باسن کسی نشستم، مگه چندنفر تو دنیا رو باسن یکی دیگه نشستن؟گفتم باشه و قبول کردم، در همون حالت که نشسته بودم رو باسن دوستم با خودن فکر میکردم
میبینی خیلی خنده دار توصیف میکنه همون یه قضیه رو و صدالبته طرز بیان و گفتنش با تقلید صداهای بسیار متعددش خییییلی خنده دارتر میکنه همه چیو
و خوبیش اینه اصلا کسی مسخره نمیشه بلکه اون قضیه رو جالب میکنه و ادامه میدتش
دومین ویژگیش اینه که اتفاقات خیلی بدی براش رخ داده(البته اگه بعضیاش راست باشن، مثلا گفت طلاق گرفته) ولی خیلی خوب و عالی با اونا برخورد میکنه، اصلا شاکی نیست، اصلا غر نمیزنه، اصلا بعنوان یه نکته منفی اونو بیان نمیکنه
میگه فقط یه دختر مثلا اومد باهام بیرون، زنم طلاقم داد و... ولی اصلا حس منفی تو بیانش نیست و جنبه های خیلی خنده داره قضیه رو نگاه میکنه با اینکه گاهی اشک تو چشاش جمع میشه حتی
ازین اخلاقش خیلی خوشم میاد، یجورایی میگه سخت نگیر، اونقدرام که فکر میکنی سخت نیست، اینجوریم میشه بگذره و...
میدونی ازون ادما که با حرفشون نمیخوان دلتو بسوزونن، نمیخوان یکار کنن حسودیت بشه، نمیخوان بگن ما بهتریم، منم داشتم، منم دیروز رفتم، اونجا که بدرد نمیخوره و...
و این اخلاقش خیلی خوبه که همه چیو خیلی خوب میدونه و خوب بیان میکنه و نکات خوبشونو میگه